tirsdag 1. juni 2010

Snart trapp

Hei og hå! Dagene går alt for fort og vi jobber omtrent natt og dag i huset. Selv om sola endelig skinner i trøndelag i dag så må jeg bare oppdatere litt i bloggen:)
Alle dører i 1 etasje er ferdig malt. Yttergangen er også ferdig malt. Der la vi huntonitplater som vi malte i samme farge som resten av rommene i 1 etasje. Det som står igjen i gangen er å legge varmekabler og flis. Bilder kommer snart:) Doet er flyttet fra 1 til 2 etasje.

Trappa begynner også å bli ferdig. Trappestolpen på bildet kommer fra et gammelt hus som nettopp ble revet på byåsen. Jeg var ikke helt enig i at vi skulle bruke den, men jeg må innrømme at det ble jo ikke så værst!




Rekkverket nedrest i trappa blir nytt i gammel stil. Oppe i andre etasje rundt trappenedgangen har jeg lyst til å ha noe mer enkelt uten for mye "krusseduller".Tror det kunne ha vært stilig med glass:) Det må sjekkes ut i dag!



Vi har fått tak i ei gammel dør som vi har satt inn til kjellernedgangen. Et av mine sommerprosjekter blir å lute den. Tror det blir fint å bryte opp litt i alt det hvite med denne døra.
'



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar