onsdag 9. juni 2010

Snart kjøkken og bad ferdig!

Det begynner snart å bli beboelig på furukollen nå, men litt gjenstår enda da!
Kjøkkenet begynner å ta form! Vi hadde kjøpt en vanlig platetopp, men Inge ombestemte seg og kjøpte en induksjonstopp så nå har vi 2! Tenker den ene blir lagt ut på Finn etter hvert.



Spisestua er klar til tapetsering. Tapeten fra Laura Ashley har kommet fra Oslo nå:)





I går kjøpte vi baderomsinnredning fra Ikea. Baderomsinnredningen er som kjøkkeninnredningen hvit høyglans. Også på badet har vi heltre eikeplate.



Inge skal jobbe på Røros i 2 dager, men jeg skal jobbe i huset på kveldene. Det blir litt maling av dører og lister i 2 etasje.

Kaninen har forresten kommet hjem til sin eier!! Jeg vet ikke om gjensynsgleden var så stor fordi vi fikk spørsmål om vi ikke ville beholde den. Jeg sa vi skulle tenke på det. Det er liksom nok å tenke på nå med hus og operasjon av Magnus. Vi reiser til Haukeland sykehus på tirsdag hvor Magnus skal få lukket ganespalten. Det blir noen spennende uker framover. Det er på en måte bra at jeg er så opptatt med huset slik at jeg ikke sitter å bekymrer meg for operasjonen..

Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar