tirsdag 4. januar 2011

Valgets kvaler!

Rundt spisestuebordet har vi litt hummer og kanari av stoler. Vi har en blanding av nye og gamle stoler som ikke akkurat er en skjønn forening:) Jeg har sansen for gamle stoler,samt å blande gammelt og nytt, men vår blanding er virkelig ikke pen som den er nå. Plaststoler fra Ikea, tripp trapp stol sammen med div gamle stoler. To av stolene ble kjøpt i høst på auksjon. De skulle pusses, males og få nytt trekk, men det har ikke skjedd. Derfor står de der umalt med sitt røde "hyttetrekk".
Vi har kjøpt et gammelt spisebord som skal pusses opp. Derfor vil jeg ha nye stoler, men det er jo så vanskelig å bestemme seg. Valget står mellom disse to:

Jeg var lenge fast bestemt på at det var hvite Eames stoler jeg ville ha.


Denne heter ETC og selges hos Bolia
Den finnes i mange ulike farger....

Etter min mening passer begge stolene til mange ulike stiler. Jeg vet at Eames er gode å sitte på, men jeg får vel dra til Bolia og prøvesitte ETC også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar