mandag 15. november 2010

"Nytt" stuebord:)

Hei! Jeg har lenge vært på utkikk etter et nytt stuebord, men jeg har ikke funnet noe av interesse. Jeg tenkte derfor at jeg skulle male det bordet vi har lysegrått. På lørdagskvelden skulle jeg bare kikke litt innom Finn.no for å se om det hadde kommet inn noe spennende.
Der sto bordet som jeg har ønsket meg! Det var dessuten en bare en kort kjøretur unna og prisen var 450 kr!



Da ble mor litt stresset og sendte en mail om at jeg kunne komme å hente det på søndag...litt sent å kjøre avgårde kl 01 på lørdagsnatta kanskje..



Jeg fikk svar på mailen med en gang der det sto "bordet er ditt"! Juhuu!
Under bordet står datoen for når det er laget og det er 14 november 1953!

Det store spørsmålet nå er male eller ikke male?? Jeg hadde tenkt å male det, men det i veldig fin stand så jeg ble usikker... Jeg får ha det slik en stund og tenke litt tror jeg....

2 kommentarer:

  1. jeg malte topp-plata hvit på mitt gamle bord (ikke akkurat som ditt men dog....) det ble innmari kult, rent og pent!!! :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som fikk tak i bordet du hadde ønsket deg :)Jeg er neimen ikke sikker på om jeg ville ha malt det. Bordets fine glød passet jo så godt til sofaen og veggene dine.

    Ha en fin romjul og et rikitig godt nytt år!

    SvarSlett