tirsdag 31. august 2010

På nett igjen!

Da er jeg på nett igjen med mobilt bredbånd inntil vi får lagt inn fiber. Det har forresten vært rimelig travelt i det siste med innflytting så det har blitt lite tid til blogging. Vi flyttet inn for ca 1 mnd siden, men fremdeles mangler vi en del møbler og lys:) Det var nemlig en del Ikeamøbler som ikke fikk bli med på flyttelasset:) Nå skal vi bare bo oss inn i huset og innrede det litt etter hvert. Jeg har startet på jobb igjen og Magnus har begynt i barnehagen og dagene flyr! Jeg holder på å lage en liten oppdatering med før og etterbilder og her er er litt mer fra kjøkkenet. Jeg blir svett og ikke minst trøtt av å tenke tilbake på arbeidet vi har gjort:)







Kjøkkeninnredningen heter Abstrakt og er fra Ikea
Også komfyr, vifte og oppvaskmaskin er fra Ikea. Benkeplaten er heltre eik som vi har oljet.






Nå mangler bare kjøleskapet, men det har kommet til Trondheim i dag og vi skal hente det i morgen:) Det blir spennende!







Beate

1 kommentar:

  1. For en jobb!! Kan tenke meg dere ble slitne, ja... Lekkert ble det i alle fall, så nå kan du bare nyte det!
    Klem

    SvarSlett