fredag 23. april 2010

Flytting fra gamlehuset:(

Vi har bare tenkt på oppussingen av nyhuset i det siste, men det er faktisk bare 5 dager igjen til vi flytter fra gamlehuset. Kjenner at det er litt vemodig å flytte fra det som har vært hjemmet vårt i 10 år! Det er mange minner fra dette huset b.l.a fra Eirik sine første år og Magnus sitt første år:) Jeg har på en måte litt eiertrang til huset og jeg håper ikke de nye eierene gjør noe med det som jeg ikke liker! Får ikke "kødde" med gamlehuset nei:) Vi flytter ikke så langt unna så det spørs om jeg ikke "tilfeldigvis" triller en tur forbi i sommer....
Jeg har nettopp vært på Ikea for å kjøpe pappesker, men det var selvfølgelig tomt fram til slutten av neste uke! Da var jeg nødt til å dra til Maske marked, selv om de er dyrere:(

Legger ut en del (mimre)bilder fra gamlehuset i dag! Dette er bildene som var i prospektet.






















Snufs:(

1 kommentar: