mandag 26. april 2010

Flyttekaos!

2 days to go før vi er ute av gamlehuset! Kjenner at jeg ikke er helt forberedt enda på å ikke være i "huset mitt", men det går seg nok til etter hvert tenker jeg. Litt av årsaken til det er nok at nyhuset ikke er klart for innflytting på en liten stund enda. Vi skal flytte hjem til svigers for en periode. Tilbake til gutterommer til Inge:) Fordelen med å bo der er at vi (forhåpentligvis) har barnevakt på kveldstid slik at jeg kan dra til huset å jobbe litt.

Her hjemme i gamlehuset vokser pappeskestabelen på stua og jeg prøver å holde hodet over vannet og ikke miste oversikten totalt. Hverdagen skal jo liksom gå på et vis med hund, baby og skolegutt som alle skal følges opp. Heldigvis så er det bare for en periode! Puhh!

Men det går framover i nyhuset da:) Panelet på kjøkkenet har kommet opp og er ferdig grunnet.


Veggene på spisestua er sparklet og pusset etter alle kunstens regler, så nå tror jeg veggene er jevne nok til å legge tapet!


Vi har også sparklet og pusset pipa for å få den helt slett.


Spisestua klar til innflytting:) Mangler bare bord nå:)


Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar