onsdag 8. februar 2012

Ferdig......nesten

Mange små og store prosjekter på gang samtidig her i huset nå:) Morsomt, slitsomt, spennende, sene kvelder, men mest veldig gøy å se at ideer som var i hodet for litt siden tar form:) Soverommet mangler nå bare den siste finishen....bortsett fra seng og div da...


Fargene går i samme fargeskala som resten av huset, hvitt og grått!



Oppbevaring er en utfordring i rom med skråtak. Jeg har målt og sett "overalt" etter ulike oppbevaringsløsninger. Fant til slutt ut at ved å bygge skapene selv, så får man utnyttet hver cm av veggen. Mangler knotter enda, men de ligger her på stua:)


Tidligere har vi malt gulvene i lys grå, men jeg synes det er så fint og lyst med hvite gulv. Er veldig fornøyd med resultatet så langt....så får vi se hvor praktisk det er når støvet kryper fram:)






5 kommentarer:

  1. Dette blir knallbra - veldig pent med de innbygde skapene. :-)

    SvarSlett
  2. Så fint det blir! Vi har malt trappen vår hvit, har ikke angret en dag!! Må nok støvsuge litt ekstra, men det er så absolutt verdt det.
    Fin blogg du har, den vil nok bli lest!

    Klem Elin

    SvarSlett
  3. Å, visste ikke at du blogget, Beate! :) masse fine bilder og ideer her, blir nok flere besøk på denne sida. Og flott tips med up&go til tisper, det skal jeg sannelig prøve selv!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ellen! Noe må jeg jo finne på når jeg ikke er så aktiv med hund mer vet du! Up&go fungerer bra! Synes egentlig tisper kunne slutte å ha løpetid når de er 9 år gamle:)

      Slett
  4. Hei, kan jeg spørre hvilken farge du har brukt på veggene på soverommet?:)

    SvarSlett