lørdag 6. august 2011

Badefavoritter

Da er første uke over i ny jobb! Utrolig spennende, givende og ubetalelig å jobbe med de aller minste i barnehagen. Jeg har kommet på rett plass og gleder meg til neste uke allerede:)

Jeg må bare reklamere litt for min nye favorittbutikk! Var innom Lush tidligere i sommer og ble hekta!
Disse produktene er laget av ferske, økologiske frukter og grønnsaker. Mange av produktene er laget i fast form, noe som sparer miljøet for unødvendig emballasje.


70% av produktene inneholder ingen konserveringsmidler (parabener)og ingen ingredienser er testet på dyr. Dette er viktig for en dyrevenn som meg:)

Honningsåpen er super og jeg bruker den på minstemann som har sensitiv hud.
Den grønne såpen heter noubar og er laget av pistasje. Gelesåpene er populære for størstemann. Beholdningen av såper og kremer hos meg erstattes nå med Lushprodukter:)

Oppussing av gutterommet går sakte men sikkert framover! Bilder kommer...

God helg!
Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar