søndag 15. mai 2011

Prosjekt skap ferdig!

Prøver å nyte litt vår innimellom regnbygene her i Trøndelag! Har nettopp vært en tur i marka med Mira hund og det er virkelig rekreasjon å gå og se på at det spirer og gror rundt vannet hvor endene ligger å koser seg:)
Skapet har vært ferdig ei stund nå men blogging har ikke blitt prioritert i det siste. Strikkebasillen derimot har ikke forlatt kroppen og i løpet av våren har det blitt både sitteunderlag og luer til lillegutt! Holder på med ei hjelmlue nå og det er ikke bare bare for en amatørstrikker som meg:) Bilde kommer....kanskje, hvis reultatet egner seg for publisering:)

Så var det skapet da..


Skapet fant vi på Finn (selvfølgelig) og det så fint ut på bildet. Det manglet bare glass i dørene. Etter å ha sett litt på det så fant vi ut at dette ble nok et lite prosjekt! Skapet ble pusset og malt på nytt i fargen S 1000 N, altså ett hakk mer grått enn veggene. Den ene døra var skjev så for å få satt inn glass så måtte den rettes opp.




Det ble satt på lister i bunnen og i toppen og det ble mye finere synes jeg. Listene er forresten gamle vinduslister fra huset.



Oppå skapet har jeg satt ei trekasse som Mr. Handyman fant på auksjon. Jeg finner nok noe å putte oppi etter hvert tenker jeg. En plante eller to kanskje??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar