mandag 27. desember 2010

Julepynt til halv pris

Da er vi ferdig med juleselskap nr 3 med onkelen min med fam. og mamma. Jeg kom nettopp hjem etter en luftetur med hunden i rask gange i håp om at kanskje noe av julematen ikke fester seg for godt:) men man må jo kose seg i julen også og det er jeg flink til:) har ikke vært sulten siden lille julaften!

I dag var den store byttedagen og jeg var en tur i byen for å bytte div julegaver som enten var for små, for store, har de fra før e.l. Engelen jeg viste i går ble byttet til en som har hvitere kjole og med gullhår istedet for gult hår.






Det ble også en litt ny julepynt til halv pris:)


Disse hjertene tror jeg blir fine å henge opp i vinduet i fine bånd. De er nok litt for tunge til å ha på juletreet. De passer heller ikke helt inn på vårt juletre som for det meste består av gammel julepynt.



Alt ble kjøpt hos Cornelias Hus som nå har 50% på all julepynt og mye dameklær.



Jeg kjøpte også flere småting som jeg legger ut i morgen!

Fortsatt god kveld!
Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar