torsdag 14. oktober 2010

Ny lysekrone!

Her i huset er det faktisk ganske mørkt for tiden. Vi mangler lys på bad, soverom, stue og kjøkken. Vi har brukt lang tid på å bestemme oss for belysning, men nå tror jeg vi har en plan:) Vi skal ha spotskinner på kjøkken og stue. Vi har ikke kjøpt noe enda, men jeg skal legge ut bilder når de er på plass! I vinterhagen har vi en gammel lysekrone som jeg har arvet etter min bestemor. Hun eide en gammel bygård og hadde mange lysekroner, men desverre så er de fleste solgt:( På spisestuen kjøpte vi en lysekrone på Obs i påvente av en "ordentlig" en. Nå har den "ordentlige" kommet og den fra Obs er flyttet ut i vinterhagen. Den jeg har arvet tenker vi evt å ha på soverommet.



Denne lampen kommer fra K-design i Oslo. Se flere lamper fra dem her



Riktig god helg!!

Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar